Spike-Realitate

Pe 26 august a avut loc premierea noului videoclip Spike-“Realitate” pe reTU-r.ro-este primul dintr-o serie de patru videoclipuri.

Piesa a fost produsă de Agresiv, este al 4-lea single promovat de pe albumul “Rămânem Prieteni“. Clipul a fost filmat la  începutul lunii august  î n capitală, regizor fiind chiar Spike.

Acesta este videoclipul:

Ca de obicei  trebuie să  îmi dau cu părerea.Despre aceasta melodie a lui Spike,nu am prea multe de comentat.Este pe gustul meu,sunt prezente cuvintele vulgare,acestea transmițând ca orice melodie un mesaj,bineânțeles ascuns printre  înjurături.Pentru Spike am de spus numai de bine şi să o țină tot asa,să  nu se ia după  Puya şi Guess Who.

Respect SPIKE!

Posted on November 8, 2011, in Music, News. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Sa se ia de Puya si de Guess Who dar sa nu se ia de Nane:)) Oricum e veche melodia… Pune in organele mele ceva mai nou.

Leave a Reply

