Bodybuilding pentru toti!

Pentru multi dintre noi ca sa avem un corp de admirat ne gandim ca trebuie neaparat sa mergem la sala si sa luam proteine sau steroizi.Dar chiar daca aceasta ar fi o solutie pentru cei care nu au ce face si toata ziua lenevesc prin casa mai sunt si persoane care au foarte putin timp liber si le este imposibil sa dedice atat de mult timp acestui “sport” din ce in ce mai atractiv pentru barbatii si baietii din ziua de azi.Toti acesti “profesionisti” cred ca numai cu aparatele din salile de fitness si cu greutati care ne rup pe jumatate cum s-ar spune am reusi sa obtinem un corp sanatos si o musculatura bine definita.

Pe mine personal m-au ajutat foarte mult la inceput flotarile; nu asa cum crede toata lumea,ca daca nu reusesti din prima sa faci macar 10 corecte inseamna ca nu poti face nimic.In primul rand trebuie sa stiti ca totul trebuie sa se faca treptat.Nimeni nu va reusi sa face din prima incercare sau din prima zi acesti faimosi 100 de flotari.Eu am reusit multumita programului urmator http://antrenamentflotari.blogspot.com/ . La inceput eram si eu sceptic ca si dumneavoastra dar in final am reusit,stiti de ce?pentru ca am avut dorinta si asta nu trebuie sa-i lipseasca nimanui.

Apoi dupa ce am reusit sa ajung la o mica masa musculara am inceput sa lucrez cu greutati.Nu am mers la sala pentru ca nu am avut ca si majoritatea dumneavoastra timp.Stand acasa,cu doua gantere de doar 5 kg am reusit.Cum?La fel am avut vointa si am respectat foarte strict in program de antrenament;

Mai jos va voi propune cateva programe de antrenament in functie de zilele in care sunteti dispus sa lucrati;

1.Un program care sa va solicite doar doua zile pe saptamana:acest program este mai putin intalnit numai ca este pentru persoanele foarte ocupate;in primul rand impartiti cele 8 grupe musculare in doua zile dupa cum urmeaza:
prima zi:
piept
triceps
picioare
abdomen
a doua zi:
trapez
spate
biceps
antebrat

Pentru fiecare grupa de exercitii faceti cate doua serii a cata 15-20 de repetari;

2.Un alt program si cel mia utilizat de toti este cel care se intinde pe 3 zile pe saptamana:si se impart grupele dupa cum urmeaza:
prima zi:
piept
abdomen
picioare
a doua zi:
spate
trapez
a treia zi:bratele(antebrat,biceps,triceps)

Pentru fiecare dintre grupe faceti cate trei exercitii a cate 15-20 de repetari;

3.Si pentru cei care au timp in fiecare zi cate 30 de minute pot face o singura grupa pe zi,scotand antebratul deoarece acesta mereu lucreaza la fiecare dintre exerctiile in care folosim ganterele;

Trebuie sa stiti de asemenea cateva reguli:

  • nu trebuie sa lucrati aceeasi grupa de doua ori pe saptamana;
  • nu trebuie sa face supraantrenament,adica sa nu trageti pana nu mai simtiti mana
  • nu trebuie sa faceti mai mult de 20 de repetari pentru ca hiperatrofiati muschiul
  • si cea mai importanta,trebuie vointa si nu veti reusi pe termen scurt,ci minim dou-trei luni

SUCCES TUTUROR!!!

Posted on November 9, 2011, in Bodybuilding and tagged . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. adeline trebuia sa pun un site sa vedem si cum sa facem cu halterele ce program trebuie sa urmam!

Leave a Reply

