Bitză feat Ombladon-We’re gonna make it

Bitză a declarat:

,,We`re Gonna Make It ” este doar una dintre piesele pe care le-am lucrat  împreună cu Ombladon  în ultimul timp, iar ele vor apărea fie pe următorul meu albumul, fie pe albumul lui, ambelele materiale fiind în lucru.

Impreună cu Cheloo,FreakaDaDisk  şi Mark1 refacem brigada “20 CM”. Mergem mai departe !

Multe dintre instrumente sunt trase live, ceea ce duce la un sound foarte plăcut, natural, completat de synthuri. E o combinație  între clasic şi nou, atat din punct de vedere al negativului cât şi al modului  în care am cântat pe piesa, atat Ombladon, cât şi eu.”

Acesta este videoclipul,bineânțeles mai mult o sa ne  îndreptăm atenția către melodie,căci videoclipul…:

In opinia mea este o piesa  comerciala,dar pentru mine  este acceptabilă.Având în vedere că vor sa ridice “20 CM”,este o melodie de început bunicică.Să o țină  tot aşa.

We’re gonna make it!!!

Posted on November 10, 2011, in Music, News. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

