Cum sa scapi de scoala?

Te-ai plictisit sa stai la ore si nu suporti anumiti profesori?Deja s-a invechit vechea scuza cu “doamna sunt bolnav”…nu se mai tine deloc cont de atat de cautatele scutiri medicale…ce este de facut?Am auzit cu totii de trucul cand mancam creta sau mirosim putin otet si brusc n-i se face rau.Nu de multe ori aceste lucruri functioneaza si cel mai bine este sa invatam de la profesionisti.

Un truc pe care il stiu de foarte mult timp este ca atunci cand ne trezim de dimneatza sa luam o lingurita de miere inainte de a manca orice altceva.Dupa aceea bem apa si stam timp de 15 minute in pat.In mod sigur ti se va face putin temperatura suficienta ca sa-i demonstrezi parintelui ca nu poti merge la scoala in acea zi.Dar defapt febra va trece imediat dupa ce mancati miculdejun.

Altul ar fi ca atunci cand va spalati pe dinti inainte sa plecati sa va ungeti cu putina pasta de dinti pe obraji si pe gat.Asteptati timp de cateva minute.Ve-ti observa dupa ce curatati pasta ca obrajii dumneavoastra sunt foarte rosii si veti avea putina febra,alt motiv pentru care sa nu puteti merge la scoala.

Cel din final este mai eficient si de aceea ve-ti capata in final si un miros proaspat de menta🙂

Succes tuturor!!!

Posted on November 10, 2011, in How to... and tagged , , , . Bookmark the permalink. 13 Comments.

  1. ms faain :X

  2. N-am fost la scoala si mama mea ma certat:((

  3. O sa incerc si eu dimineata a 2-a varianta.. daca zici ca e mai sigura..

  4. M -am saturat de scoala nu ma ajuta cu nimic si me enerveaza ca nu este disciplina. As vrea sa nu se mai puna note pt ca daca iei o nota mare te incurajeaza dar pe mine nu si daca iei o nota mica iti pierzi increderea in tine. Mai ales ca sunt prea multe ore pe zi eu ma plictisescs de la a 4 a ora si cand ajungi acasa nu iti mai ramane timp suficient sa iti faci si temele si treburile necesare etc… Ar trebui sa aven 4 ore pe zieu sunt in clasa a 7a si mam plictisit rau de scoala

  5. cea mai buna varianta este sa mananci creta sau sa tragi praf de creta pe gura nu vei scapa de febra timp de 2 ore ceea ce este foarte bine ca nu trebuiie sa mergi la scoala sunt in calasa a -v-a si mam saturat

  6. sau alta varianta e sa faci dus si sa iesi timp de 1 ora afara nu farte gros imbracat

  7. acum sunt pe cale sa plec deci daca veeau sa incerc nu o sa imi dea timp deci o sa incerc lunea viitoare poate o sa mearga

  8. acum sunt pe cale sa plec deci daca incerc nu o sa imi dea timp da o sa incerc lunea viitoare poate o sa mearga mersi pentru sfaturi

  9. eu am pus termometrul la o lampa de birou si el sa incalzit aratand 42 grade Celsius asa i-am pacalit de multe ori face-ti o baie rece ca gheata sau prefaceti-va ca v-ati sclantit picioru.ca va doare burta ori prefacetiva ca va vine sa vomitati

  10. primul nu functioneaza. nici 37.5 nu am avut febra

  11. Nu is bune nici una. mai bine mancati creta,. cel putin la mine nu a mers. nu am avut deloc febra.

  12. o sa incerc dimineata

Leave a Reply

