Justin Bieber – Ride

 

Justin Bieber – Ride official video

Aici este videoclipul:

După părerea mea este un băiat cu 1 an mai mare ca mine adică 17 ani.Este în opinia mea un copil crescut în puf,cu un caracter slab,pletos.Şi acesta şi-a propus cum să se facă auzit şi văzut de toate p**dele din lumea întreagă ,care doar la auzirea acestui nume(Justin Bieber) cad pe spate cu p**da în sus.Referitor la acest ,,Cool Boy” am de adus numai reproşuri si gânduri de rău, mă oripilează deadreptu.Aşa cum am spus la fiecare cântareţ care mi-a displăcut.

Dl Bieber shame on you!!!

PARAZIŢII RULEZ!!!

Posted on November 10, 2011, in Music, News. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. I have a news article about Justin Bieber:

  2. Este frumos ce ai scris mai ales injuraturile alea.Ai dreptate in ceea ce spui!!!

Leave a Reply

