Ce isi doresc femeile

La 16 ani:
1. Să fie drăguţ.
2. Să aibă maşină.
3. Să îi pese de mine.

La 21:
1. Să fie frumos.
2. Fermecător şi educat.
3. să aibă succes financiar.
4. Dulce şi înţelegător.
5. Inteligent.
6. Atletic.
7. Să se îmbrace cu stil.
8. Să aprecieze cele mai bune lucruri în viaţă.
9. Plin de surprize.
10. Să fie un amant plin de imaginaţie şi romantic.

La 32:
1. Să arate decent, de preferinţă cu păr.
2. Să-mi deschidă portiera, şi să-mi ţină scaunul când mă aşez la masă.
3. Să aibă destui bani pentru o cină plăcută.
4. Să râdă la glumele mele.
5. Să-mi care sacoşele de cumpărături.
6. Să aibă cel puţin un costum.
7. Să aprecieze cum gătesc.
8. Să-şi amintească de zilele de naştere şi aniversări.
9. Să vrea să facă dragoste cel puţin o data pe săptămâna.
10. Să se spele.

La 40:
1. Nu prea urât, fie şi păros.
2. Să aibă un loc de muncă stabil.
3. Să mă ducă la cină ocazional.
4. Să mă aprobe dând din cap atunci când vorbesc.
5. Să-şi amintească sfârşitul glumelor.
6. Să fie îndeajuns de sănătos pentru a muta mobila.
7. Să poarte o cămaşă care să-i acopere burta.
8. Să-şi amintească să lase în jos capacul de la wc.
9. Să se epileze la sfârşitul de săptămâna.

La 55:
1. Să-şi tundă părul din nas şi ureche.
2. Să nu râgâie sau să se scarpine la ouă în public.
3. Să aibă ceva bani în cont.
4. Să nu repete acelaşi banc de prea multe ori.
6. Să se dea jos din pat măcar în week-end.
7. Să folosească lenjerie curată.
8. Să aprecieze o mâncare bună, cumpărată.
9. Să-şi amintească numele persoanelor.
10. Să se bărbierească din când în când.

La 65:
1. Să nu sperie copiii.
2. să nu fie prea scump de întreţinut.
3. Să nu sforăie prea tare.
4. Să-şi amintească de ce râde.
6. Să fie îndeajuns de sănătos pentru a sta te picioarele sale.
7. Să folosească ceva haine.
8. Să-şi amintească unde şi-a lăsat dinţii.
10. Să mă recunoască.

La 75:
1. Să respire.
2. Să se pişe ÎN wc.

Posted on December 5, 2011, in Others and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

