Diablo III, necuratul se intoarce – poze, detalii

Se apropie lansarea lui Diablo III. Nu am fost nicicand mai nerabdator sa instalez un joc. Este ca atunci cand iti revezi un bun prieten dupa mult timp, pentru ca mi-am petrecut multe ore cu Diablo. Diablo III nu va fi mult schimbat fata de Diablo II, dar suficient pentru a fi extrem de interesant. Inca nu s-a hotarat data lansarii, dar exista zvonuri ca il vom vedea chiar in toamna asta. Ar fi si cazul pentru ca la Diablo III se lucreaza inca din 2005! Oricum, probabil vom afla mai multe pe 21-22 august de la BlizzCon, un show creat de Blizzard pentru comunitatea formata in jurul seriilor de jocuri Warcraft, StarCraft si Diablo.

Diablo III va avea un nou motor grafic si un nou motor de miscare, dar din imaginile furnizate de Blizzard, nu arata cu mult diferit de Diablo II. Asta nu inseamna ca nu ne putem trezi cu surprize. Oricum, ce stim sigur este ca Diablo III nu va avea nevoie de DirectX 10. Blizzard a vrut ca Diablo III sa poata fi jucat pe cat mai multe computere posibil, o strategie extrem de inteleapta care dintr-un anume motiv nu exista si la alte companii de productie. Ideea este ca nu va trebui sa ai un supercomputer ca sa-l joci si asta este o veste excelenta pentru majoritatea gamerilor.Jocul se desfasoara tot in Sanctuary, la 20 cu actiune plasata la 20 de ani de la intamplarile din Diablo II. Vei putea alege din cele cinci clase din care in acest moment se cunosc doar trei: Barbarian, Witch Doctor, si Wizard. Poate mai putin important este ca spre deosebire de celelalte jocuri din serie, la Diablo III vei putea alege si sexul personajului intr-o anumita clasa.

Se schimba sistemul de stocare al artefactelor (inventory) si seamana mai mult cu cel din World of Warcraft decat cu cele din jocurile Diablo. Nu e deloc rau, mai ales ca au fost adaugate inca doua sloturi pentru artefacte: armura pentru umeri (shoulder plate) si pentru picioare (leggings).

In Diablo I si Diablo II strangi aurul dand clic pe gramajoarele stralucitoare. In Diablo III este suficient sa treci peste ele ca sa le aduni. Sincer, nu mi se pare o abordare realista, dar trebuie sa recunosc ca m-a agasat extrem de mult faptul ca trebuie sa dau clic pe toate gramajoarele si preferam sa plec cu mai putine decat sa le strang de prin toate cotloanele. Se schimba si modul in care iti iei viata. Cand omori un monstru, din el va sari o sfera care iti da sanatate (health orb). O colectezi si astfel iti creste viata. Asa nu mai ai nevoie de bara de potiuni care a fost inlocuita cu o bara de aptitudini (skills) si vraji (spells). Asta nu inseamna ca nu poti atribui in continuare diverse tipuri de atac pentru butoanele de la maus.

Au fost introduse asa-numitele skill runes. Runele respective pot imbunatati o anumita vraja si ti se ofera optiunea de a alege in ce mod este influentata vraja. Runele pot fi atasate pur si simplu la un skill ca si un artefact schimbandu-i efectul radical. Asta inseamna un plus de variatie in lupta si te forteaza sa te gandesti la strategie in functie de monstri cu care te lupti.

Clipul de mai jos poate explica poate mai multe despre joc.

Posted on December 12, 2011, in Games and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: